به تازگی رمانی به بازار کتاب آمده است که خواندن آن می تواند اوقات خوبی را در تعطیلات نوروز برای مخاطبان رقم بزند.

 پیشنهاد مطالعه برای ایام نوروز / با خواندن این رمان همیشه خدا را شکر می کنید

به گزارش قدس آنلاین، رمان «یک لحظه» نوشته سوزان ردفرن و با ترجمه محدثه احمدی که به تازگی توسط نشر آموت منتشر شده است، درباره فین میلر شانزده‌ساله است. او تصادف می‌کند و زندگی‌اش در یک لحظه به پایان می‌رسد. «فین» بین دو جهان معلق می‌ماند و با درماندگی شاهد تلاش و تقلای عزیزانش برای بقاست.

بازماندگان تصمیمات سختی می‌گیرند، درگیر غم و پشیمانی می‌شوند و سعی می‌کنند قطعات زندگی خود را دوباره کنار هم بچینند. فین در این دنیا می‌ماند و همه چیز را می‌بیند. پدرش دنبال انتقام است، دوستش شجاعانه حقیقت را می‌طلبد، خواهرش مشتاق ترک این زندگی است، و مادرش همه را نجات می‌دهد ولی درگیر تصمیماتش می‌شود. فین باید برود اما چطور می‌تواند اعضای خانواده‌اش را رها کند؟

«یک لحظه» داستان غم‌انگیزی است که از عشق، مفهوم خانواده و گذر از سختی‌ها می‌گوید. نویسنده مخاطب را در مقابل این پرسش قرار می‌دهد که در ذهن و قلب عزیزانمان چه می‌گذرد و مخاطب با خواندن این رمان قدرتمند و تکان دهنده بابت تک‌تک نفس‌هایش خدا را شکر  می کند.

سوزان ردفرن، نویسنده آمریکایی و صاحب آثار پرفروش است که  نخستین رمانش در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است. محدثه احمدی مترجم این اثر است که پیش از این ترجمه‌ رمان‌های «جنگل»، «فرار کن»، «رنگ عدالت» و «کاخ کاغذی» از او منتشر شده است.

خبرنگار: خدیجه زمانیان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.